Waarom rechtstreeks online bij de bloemist bestellen?

Tegenwoordig zijn er steeds meer grote aanbieders van boeketten, bloemwerk en rouwwerk.
Deze organisaties "steunen" op de leveringen van de "gewone" bloemisten.
Het is natuurlijk begrijpelijk dat deze organisaties ook een graantje willen meepikken.
Daar in zit hem nu de kneep.
Deze internetbedrijven berekenen een fors percentage voor hun bemiddeling, wat weer ten koste gaat van de bloemist, die de levering moet uitvoeren.
De uitvoerende bloemist zal dus "creatief" met de doorgegeven orders moeten omgaan.

Als u rechtstreeks bij deze bloemist besteld, zult u in de meeste gevallen goedkoper uit zijn of meer geleverd krijgen voor hetzelfde geld.

Natuurlijk is het ook zo dat u dan altijd rechtstreeks contact kunt opnemen met deze bloemist voor vragen en u dit niet hoeft te doen via vele omwegen.
Het zijn fysieke bedrijven en opereren niet vanuit een centraal gelegen kantoorpand.

Alles wat u bij ons in de webwinkel ziet staan hebben wij ook zelf gemaakt en gefotografeerd.
Wij leveren zoveel mogelijk gelijkend aan de afbeelding, maar soms moeten ook wij wel eens een vervangende bloem toevoegen aan een boeket of bloemwerk, omdat we afhankelijk zijn van seizoensbloemen en voorraden.
Wij zullen de vervanging van een soort bloem altijd zoveel mogelijk doen in dezelfde kleurstelling.

 

Wij hopen u ook te kunnen toevoegen aan ons klantenbestand en zien u graag terug in onze webwinkel of winkel.

Met vriendelijke groet,
Hans Bosman
Bloemsierkunst Jan Bosman, sinds 1967 gevestigd aan de Jan van der Heijdenstraat te Den Haag.